برنامه هفتم توسعه می‌بایست از سال 1400 شروع می‌شد که با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقام معظم رهبری، برنامه ششم یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش آن کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ با حکم رئیس‌جمهور، اردیبهشت‌ماه امسال برای بررسی ابعاد حوادث سال گذشته تشکیل شد.
رئیس و اعضای ناظر بر اجرای دستورالعمل قراردادهای ورزشی با حکم رییس فدراسیون فوتبال منصوب شدند.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است و ۶۵ درصد از اعضای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری معتقد به ابطال حکم انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی بودند.
با حکم سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال، اعضای جدید کمیته انضباطی و استیناف باشگاه استقلال منصوب شدند.
حکم اعدام ۳ نفر از اعضای باند پنجک بزرگ‌ترین کارتل توزیع کوکائین که از کارتل‌های اصلی مواد مخدر در کشور بودند پس از طی مراحل قانونی صبح امروز اجرا شد.
قاضی آمریکایی در حکمی بانک مرکزی ایران را به پرداخت۱.۶۸ میلیارد دلار غرامت به اعضای خانواده کشته شدگان بمب گذاری ۱۹۸۳ لبنان محکوم کرد.
اعضای شاخه نظامی گروهک تروریستی حرکة النضال، درعملیات‌های تروریستی جداگانه دو بسیجی به نام‌های علی صالحی مجد و یونس بحر در آبادان و یکی از کارکنان نیروی انتظامی به نام الله‌نظر صفری و یک سرباز وظیفه به نام محمدرضا رفیعی نسب را در بندر امام خمینی (ره) به شهادت رسانده بودند.
جزئیات جلسه معاون حقوقی باشگاه استقلال با اعضای کمیته انضباطی مشخص شد.
امیر عزیزی‌پور که در ۱۲ دی با حکم اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون اسکواش انتخاب شده بود پس از گذشت بیش از یک ماه حکم ریاست خود را از سوی وزیر ورزش و جوانان دریافت کرد.
اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شدند.
اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شدند.
یک سال قبل پلیس در جریان درگیری بین اعضای یک خانواده قرار گرفت. ماموران متوجه شدند در این درگیری جوانی به نام نعیم از ناحیه گردن زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. دقایقی بعد مشخص شد نعیم در بیمارستان جان باخته است.
روز گذشته (سه شنبه) ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم به نام‌های راشد بلوچ فرزند افضل و اسحاق آسکانی فرزند دلاور به جرم انجام اقدامات تروریستی، ایجاد ناامنی و تیراندازی به نیرو‌های انتظامی که به شهادت ۴ نفر از نیرو‌های مرزبانی و مجروح شدن تعدادی دیگر از پرسنل فراجا منجر شده بود اعدام شدند.
حکم اعدام دو نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم در زاهدان اجرا شد.
حکم اعدام دو نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم در زاهدان اجرا شد.
با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند.
با حکم سید حمید سجادی، اعضای کمیته اجرای تحول وزارت ورزش و جوانان منصوب شدند.
اعضای کارگروه حق پخش تلویزیونی فوتبال طی احکامی از سوی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون معرفی شدند.
اعضای کارگروه حق پخش تلویزیونی فوتبال طی احکامی از سوی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون معرفی شدند.
رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌های «انتخاب اعضای حقیقی هیات امنای بنیاد ایرانشناسی» و «انتخاب عضو جدید کمیته منتخب تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» را برای اجرا ابلاغ کرد.
با حضور بنیانگذاران آلمانی گروه اسنپ از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد
خودکفایی کالا‌های اساسی و امنیت غذایی، یکی از دغدغه‌های جدی مقام‌معظم رهبری است که در صورت وجود نظام ارز چندنرخی و سرکوب تولید داخل به هیچ وجه محقق نخواهد شد؛ اما با اصلاح نظام یارانه و قیمت خرید تضمینی محصولات پیش بینی می‌شود که مجدد به خودکفایی محصولات استراتژیک و بهره‌وری بالا در تولید کالا‌های اساسی دست خواهیم یافت.
سهم مردان و زنان از بیکاری چقدر است؟
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی، حکم به تبرئه او خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ